Als administratief medewerker dienstverlening zorg je voor een klantvriendelijke interne en externe dienstverlening aan de onthaalbalie en bij het secretariaat.
Je onthaalt bezoekers vriendelijk aan de balie en telefonisch en verwijst hen vlot en efficiënt door naar de persoon of instantie die hen kan verder helpen. Aan het loket treedt de medewerker op als tussenpersoon tussen de burger en de overheid.
Als medewerker dienstverlening ondersteun je de administratieve en dagelijkse werking bij het secretariaat. Je bent verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning van de taken van de algemeen directeur. Deze functie verzorgt de agenda, het verslag en de gehele afhandeling van allerhande vergaderingen binnen de gemeente (college van burgemeester en schepenen, gemeenteraad, gemeenteraadscommissies, burgemeester, vertegenwoordiging in andere organen,...). Je zorgt voor de uitvoering van allerhande administratie m.b.t. het bestuur.
Je levert een bijdrage aan de realisatie van een gemeentelijk beleid en zorgt dat alle collega’s de nodige informatie ontvangen vanuit het bestuur die zij nodig hebben in de uitvoering van hun werk.
Je komt hierbij in contact met het politieke apparaat. Een vlotte, vriendelijke, discrete en constructieve omgang is hierbij noodzakelijk.
Contract
Loon
Vakantie
Vakantie wordt pro rata berekend op basis van de duur van de tewerkstelling en de prestatiebreuk.
Voltijdse medewerkers hebben per volledig dienstjaar recht op:
Loopbaan
Voordelen